Piedāvājam ātri un ērti atbrīvoties no DPF un FAP filtra.
Ja radusies problēma ar FAP un DPF filtru,tad varam jums palīdzēt to atrisināt.
Kvalitatīva cieto daļiņu filtra izslēgšana un pārprogrammēšana.
Darbu veicam izmantojot jaunākās oriģinālas programmatūras.
Mēs veicām mērīšanu ar jaudas mērīšanas stendu Dyno test pirms un pēc filtra likvidēšanas.
Daļu naudas Jūs varat iegūt atpakaļ nododot mus šo izņemto DPF filtru.

 

DPF (Diesel particulate filter) – dīzeļdegvielas cieto daļiņu filtrs jeb tautā saukts dīzeļu kvēpu filtrs

 

DPF ir saīsinājums no angliskā "Diesel Particulate Filter", kas nozīmē "dīzeļa kvēpu filtrs".

Kas ir dīzeļa kvēpu filtrs un ko tas dara?

Lielākā daļa pasažieru auto un komerctehnika, ražota pēc 2006. gada, tiek aprīkota ar DPF filtriem (dīzeļu cieto daļiņu filtriem) izplūdes sistēmā. Tā ir ierīce, kas atrodas jūsu automašīnā un ir domāta, lai samazinātu kaitīgo izmešu daudzumu dīzeļa dzinēju izplūdes gāzēs un atbrīvotu tās no pelniem un sodrējiem, kas veidojas kā dīzeļdegvielas sadegšanas procesa blakuselements. Dīzeļa filtri parasti attīra izplūdes gāzēs 85% - 99% kaitīgo daļiņu, tādejādi padarot jūsu automašīnas izplūdes gāzes dabai nekaitīgas un padarot tās atbilstošas tehniskajām prasībām

 

Taču visi DPF filtri ar laiku aizsprostojas un dzinēja vadības sistēma (EVB) iededz servisa indikatoru jeb check engine norādot par nosprostojošos filtru.

Ražotāji  norāda, ka filtri darbojas ļoti ilgu laika priodu. Atkarībā no dzīves stila kvēpu filtra mūžs ir no 70 000 līdz 150 000 kilometriem. Tiem, kuri dīzeļauto izmanto maziem pārbraucieniem, salīdzinājumā ar autobraucējiem, kas ik dienas veic garākus ceļa posmus, ir lielāka iespēja piedzīvot kvēpu filtru aizsērēšanu. Taču nav izslēgtas problēmu rašanās jau no 250000-300000 km nobraukušiem auto. DPF filtru nomaiņa maksā 700-1700 un vairāk euro. Ta sir atkarīgs no auto modeļa un filtra sarežģītības.

 

 Kvēpu filtra problēmas simptomi:

  • samazinās dzinēja jauda;
  • periodiski parādās palielināta izplūdes gāzu dūmainība;
  • palielinās eļļas līmenis dzinējā;
  • palielinās degvielas patēriņš;
  • blakus trokšņi dzinējā (šņākoņa);
  • nevienmērīga tukšgaitas darbība;
  • brīdinājuma signāls ar DPF filtra indikāciju mērinstrumentu panelī.